Flux

Har en underliggande otro-ångest. Konstigt egentligen, eftersom jag varken har pojk- eller flickvän. Bara fånigt.
Jag försöker ta tag i mitt liv. Eller, ja. Idag har jag gått runt i huset med ett lakan om mig. Så just nu tar jag inte tag i något. Men i morgon ska jag ta arbetsförmedlingen i hornen i alla fall! De ska allt få veta att de lever.
Jag är även i ett stadie i livet där mina utgifter egentligen är större än mina inkomster. Dumma skatteverket som snuvar mig på 1000 kronor! Jag längtar tills jag får tillbaka dem.
Mina fötter fryser och min säng är helt stökig.
Nu tänker jag få min hjärna bort från dumma saker. Kanske ska jag köra lite bil.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0