Monster

Hell yeah, när jag vaknade idag så upptäckte jag att jag fått post! Jippie, det är så härligt att få paket! Och ett behöver jag liksom inte ens betala för! Helt fantastiskt! Men de framkallade fotona jag köpte måste jag krångla in mig på internet och betala för. Suck och stön. Jag ska nog göra det när jag fått mitt schampoo för en halv förmögenhet, slå två flygfän i en smäll liksom.
Jag har även gjort en hemsk upptäckt. När man väl städar sitt rum och inte låter det gro igen måste man typ städa det HELA tiden. Det blir ju liksom dammigt! Jätteirriterande. Idag hoppas jag att mamma kommer hem ganska tidigt så vi kan köpa ett nytt PS2 till mig! Eller så hoppas jag att mitt rum städar sig själv. Nästan hellre det sistnämnda, va!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0