det lilla livet

Ojojoj, go vänner! Gårkvällen var härlig, måste jag säga! Och jag har börjat komma så billigt undan när jag går ut, vilket är bra eftersom min ekonomi inte tar en vals på rosor just nu. Jag kom till Norstats lokaler lite över åtta och då var det fortfarande ganska lugnt, vilket passade mig precis! Vi satt och drack lite, tog det piano och pratade. Ju längre kvällen led började det strömma in fler och fler, vi hade val-quiz och åt salta pinnar i mängder! Jag, Joel och Hannes kom på att NU ska vi ut framåt tolvtiden sisådär så efter ett besök på en takterass drog vi in till stan och svepte öl i en gränd. Sen gick vi ågatan upp, ågatan ner! Ville inte betala inträde någonstans, snåla och glada som vi var, så vi hängde på 55an och Yngves mest. Vid 2-tiden när Yngves tände sina små lampor drog vi oss hem. Vilka stänger två en lördag?! känner jag lite spontant. Men det var nog bra ändå, för då kom vi hem.. Jag och Martin promenerade, eller, han promenerade och jag rullade bredvid. Inte riktigt okej eftersom det är han som har ett dåligt knä här.. Men jag hade ju klackar, jag skyller på det. Vi satt i soffan och diskuterade livet ett tag innan vi kom i säng vid fyratiden och slocknade som två ljus helt utan syre. Ka-bonk. Sovasovasova och vakna bakis och dan. Dricka lite vatten och somna om, haha! När man vaknade vid 12 sen var världen helt okej trots allt! Resten av dagen har faktiskt spenderats framför tvn halvsovandes och på jobbet! Skönt att ha varit lite produktiv ändå, annars kan bakisdagar bli så meningslösa. Nu tänker jag verkligen sova för jag ska ha körlektion okristligt tidigt imorgonbitti. Eller, ja, klockan halv 11. Men man får ha i åtanke att jag är arbetslös! Godnatt på er!
Saknar dig fast du står här mitt framför mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0