liebling

Igår lyckades jag inte komma upp i tid. Eller, jag orkade inte gå på min lektion. Så jag hade två lektioner och köpte en SWEAT!biljett efter skolan. Sen gick jag hem och sov lite i soffan. Åkte och tränade! Jag tror att jag kanske läste lite. Men sen sov jag! GOTT!
Imorse orkade jag inte gå till skolan. Men jag orkade åka till gymmet! Woah! Där var även Nikki och Jenelle, och Sofia som jag skulle träffa där. Det var roligt, vi bänkpressade och det är härligt för man vågar aldrig köra fullt när man inte har någon som håller lite koll. Duscha på gymmet och äta mat på kinaresturang! Detta blir den tredje gången på en vecka. Jag måste nog chilla kinamaten lite snart, haha! Inte riktigt okej. Vi tog en tur på stan, jag köpte skorrrrrr. HAHAHA, jag är störd på riktigt nu. For real. Menja. De var så snygga. Och världens klipp! Till festival i sommar. Det blev ju jättebra, jag måste juuu. Ja, sen tog jag bussen hem! Och tittade på dålig tv tills jag blev hämtad av Maria för att åka till träningen. Och nu sitter jag här och borde plugga lite. Måste läsa bok. Så det ska jag göra nu tror jag.
Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0