keep the soil moised

Jag hatar lite att jag missade vaginamonologerna i Stockholm idag. Nej, jag har varit i världens ände, Degerfors idag. Och inte ens vann vi! Vilket skämt. PLUS att jag hoppade in i en stolpe och har nu ett stort kommande blåmärke på armen. Buhu. Nu tänker jag nog sova. För imorgon är det balträning och jag hatar att gymmet har så dåliga öppettider på helgerna. Så imorgon hinner jag inte gymma för jag ska på herrmatch och prova min balklänning. Ingen rast, ingen ro. Men på måndag är jag ledig, skulle jag tro! Ja, vi får väl se, egentligen.
Igår tittade jag och Lejon på film, det var fint! Efter träningen, Nick and Norah's infinite playlist! Den rekommenderas verkligen, himla mysig. Vi pratade även lite allvar och oj, vad jag gillar Sofia.
Och mina killar gillar jag, som ranglar runt med mig på stadens gator en onsdagkväll. Och även vaknar upp med mig i en kall källare. Och i torsdags fick jag även sommarkänslorna för jag solade solarium (!!!). Jisses vaaa. Nu har jag lite ont i halsen också, inte så konstigt med tanke på hur mycket jag skrek på matchen idag. Så nu tänker jag sova. Bra, bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0