kulspets och omdömeslöshet

Jag är så olidligt trött. Min hjärna och min själ orkar inte mer, seriöst.
Jag spår ett mentalt break-down. För nu önskar jag nästan att jag blir överkörd av en buss eller något så jag behöver ligga på sjukhus ett tag och inte tänka alls. Inte behöva träna. Och det är inte ett tecken på god psykisk hälsa, jag har inte ens hunnit blogga på en vecka. Denna vecka har jag varit i Norrköping och träffat Eliza samt sett Martins band spela. Det var så fantastiskt underbart. Jag har bastat med mina tjejer, tränat varje dag förutom onsdag och gått ut med tjejerna. Jag har haft filmkväll med Lejon och tittat på Terminator med killarna. Jag har gått på teater.
Och nu orkar jag inte. Jag orkar bara inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0