I guess we'll forget the sound

Ingen träning idag och det känns jättekonstigt. Jag tror att jag kanske har lite feber, vilket suger lite.
Jag försov mig en timme i morse, himla bra gjort! Vilket ledde till att jag fick skjuts till Ljunkan i blött hår, haha! Jag är så oerhört superpepp på mode och klädsömnaden. Jag längtar till fredag så jag får fortsätta sy och bli klar! Och jag är så grymt bra på att komma på idéer också. Genomförandet är väl lite sådär men i min hjärna är det helt solklart. En fin promenad upp till skolan med ett kort stopp på Åhléns för att fixa håret och sminka mig, haha! Lite håltimme med lunch och blabla och naturkunskap. Så oerhört ointressant med lipider och triglycerid. Hoppa på en buss hem och de nya busskorten suger så hårt så jag plankade visst hem. Men hey, det är okej för mig. Sen har jag bara sovit, kollat på Family Guy och följt med mamma till affären. Och ätit upp Alles och mina kakor. Tjockisen! Nu funderar jag på ifall jag ska sova eller plugga religion. Jag gör ju helst ingetdera. Jag vet dock ej vad jag vill göra. Gud, jag blir så apatisk när jag inte får träna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0