spin me round again

Jag är olidligt trött. Igår vaknade jag tidigt. Och åkte till Karlstad. Och spelade volleyboll hela dagen. Och med tidigt menar jag fem. Huvaligen. Och jag kom hem vid två. Buhu! Så idag gick jag bara på Mode och Klädsömnaden, resterande skoldag låg jag och sov i min säng med dubbla täcken och kläderna på. Himla fint.
Ja, igår spelade jag volleyboll som sagt. Det var fint, vi kvalade! Som fyra dock, men vi var ju så olidligt trötta. Jag hade så himla ont i huvudet och den sista matchen var som i ett töcken.

Blood and tears, they were here first
Mmm, what'd you say? Mmm, that you only meant well
Well of course you did!
Mmm, what'd you say? Mmm, that it's all for the best
Of course it is!
Mmm, what'd you say? Mmm, that it's just what we need
You decided this!
Mmm, what'd you say? Mmm... What did she say?

Jag måste uppenbarligen upp imorgon. Ganska tidigt också. Så jag borde gå och lägga mig. Nu känner jag att jag har kommit in i någon sorts rutin. Och det gillar jag verkligen inte! Inte bra! Ändringar måste göras! Ty nu är mitt liv grått och trist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0