hi, my name's Amanda

Nu har jag inte skrivit på ett bra tag. Bubblans, va. Idag har jag dansat vänstervals och läst Fulheten. Samt skrivit på Projektrapporten med Alle och Mirre. Fin!

Det har varit ett synnerligt fint lov!
I onsdags var jag, Lejon och Maria i Stockholm över dagen. Himla fint, sushi och en jävla massa kläder.
I torsdags tränade vi som vanligt. Ovanligt var dock att vi duschade i Ljunkan, åt på Stångebro gatukök samt drack drinkar hos Sofias morföräldrar! Himla trevligt och ut for vi också, när klockan närmade sig tolv. Vi gick in på Platå och drack drinkar, gick in på Sliver och dansade. Det var vår "lyxkväll", haha! Det var jävligt bra, värd kväll trots pengar som rann iväg som smör i solsken. Ehe. Efter att Sofia spottat på Perla och balansen därmed var återställd promenerade vi hem. Sprang runt i poncho och somnade fnittrandes. Maria och Sofia alltså.
Vaknade gjorde vi sent på fredagen, men upp och hoppa! Jag och Maria drog till Vasa Tryck och hämtade ut provtidningen, himla fin va! Vi gick vidare ner till stan för att äta lunch (kinamaaat, mhm) och köpa födelsedagspresent till Lejon. Jag mötte mamma på stan och vi tog en sväng. Direkt efter det fick jag promenera iväg till Göran. Jag och Maria skrattade länge åt min busy dag. En lyxutekväll med tjejerna, sova i vår stora lägenhet i Vasastan, luncha, shoppa och träffa sin personliga tränare. Så jävla fancy, haha! Jag fick iallafall behandling och ett nytt träningsprogram, axlarna mår bättre!

Mami hämtade upp mig och vi åkte och handlade. Hem, duscha, och få skjuts till Lejon igen. Stressiga dagen, haha! Det är nästan fånigt. Hämtade upp Alle och vi tre drack vin och åt ost och kex, lekte lite fina. Och åt pizza och smågodis, men det behöver vi ju inte haka upp oss på! Vi gick ut och fick ändra våra planer lite, så istället för Friska Viljor på Din Mamma blev det curling hemma hos Lejon igen. Dock med Martin istället för Alle! Vi somnade i soffan allihop och allt var väldigt trevligt. Sen gick vi och la oss. Jag vaknade på natten och gick upp för att spy. Inte så trevligt, stackars mamma fick åka och hämta mig klockan halv fem. Jag kom iallafall hem och kräktes lite till och sen sov jag helt galet länge! På lördagen drog jag mest runt i huset och funderade på hur jag skulle göra på kvällen. Jag kom till sist fram till att jag skulle stick to my plan!

Kvällen hos Alle var mycket trevlig, god mat och gott sällskap. Partytaxi in till stan och livet var galet fint. Shots på La Scala och Maria och Sofia slöt upp. In på Platens och dansa och jag var så sur över att jag inte blivit så packad som jag ville bli av mina tre shots på La Scala (och jag drack hos Alle!) så jag drack öl och dansade bort ilskan. Och vips, var jag packad! Mycket bra. Sjukt kul kväll, jag blir helt glad när jag tänker på det.
Galna dansande ryskor, killen med roliga halsduken, Yngves-hänget och taxin hem med Maria och Lejon. Taxitanten var himla härlig och livet var lysande.

Imorse, inte så lysande. Upp till balträningen och jag förstår verkligen inte hur jag kan bli så yr och törstig. Haha, dåligt. Men det gick bra, ibland. Alle och jag åkte bil hem till mig och fixade med PA, Mirre kom efter. Jag somnade lite i min säng. Mmm. Skönt att sova.
Nu ska jag sova igen, efter en underbar söndag av ingenting av vikt. Speciellt om jag ska gymma imorgonbitti. Frågan är ju om jag orkar. Vi får helt enkelt se! Pusspuss världen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0