here's to alcohol

Jag dog inte i Jönköping! Vi kom både dit och hem säkert. Och spelade en säker 3-0 match. Fint! Sen åkte jag hem och hängde i huset ett tag. Sen kom ett par tjejer hem till mig och drack te och löjlade sig. Jag kan väl anta att ni vet vilja vid det här laget, haha! På måndagmorgonen fick jag vakna tidigt och gå in till stan. Linda gjorde mig representabel igen (<3) och jag tog en sväng på stan efteråt. Bara för att kolla liksom, jag ska ju till Stockholm på onsdag, klart jag inte köper något då! Jag är inte helt störd. Så gick mina tankegångar. Ha-ha. Jag har ju ingen självdiciplin, så jag kom hem med ett par skor. Jag börjar själv se mitt problem, faktiskt! Men jag är glad ändå. För de är snygga! Så tog jag en promenad hem och chillade hela dagen tills det var dags för att åka till Vidingsjö och bestämma hur min balklänning ska se ut. Guuuudars alltså. Jag tror att det blir bra faktiskt. Men det var lite läskigt, det blev inte alls som jag tänkt mig!
Nu väntar jag på att Alle och Mirre ska komma, egentligen borde jag väl klä på mig. Ja, det är nog att föredra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0