friska viljor

Torsdags. Jag vaknade och tog bussen till skolan. Jag var på min lektion och skrev PA-rapport hela eftermiddagen. Spyspy. Sen var det balträning och det går framåt må jag säga! Sen var det spring till LVC-herrmatchen där jag var statistiktjej. KUL. Jenelle hjälpte iallafall och det var roligt. Sen åkte jag hem och skrev på min novellanalys. Mindre roligt. Eh.
Fredag var en okej dag! Min klänning blev klar och på kvällen var det en mycket efterlängtad träning. Men vi tränade ingenting, nej, vi satt i en ring på planen och pratade. Jag och Lejon fick utlopp för lite överskottsenergi genom att skutta runt iallafall. Men inte nog! Eneriskt som bara den och det var inte igår. Jag och Lejon åkte iallafall hem och bakade en kladdkaka och pratade halva kvällen.
Idag var det snö. Mycket snö. Så vi åkte inte till Malmö som vi tänkt. Vi åkte till Ikano istället. Köpaköpa. Rosetter och shotglas. Fiiint. Men vi kom inte hem tack vare stormen så vi fick ringa efter skjuts och ojojoj. Så himla mycket snö! Sofia, Maria och jag alltså, haha! Galna. Jag och Mami gick till Berga och handlade, himla fint ute! Sen kom tjejerna igen och vi kollade på Melodifestivalen och tog fula kort. Nu är jag trött och imorgon ska jag upp för att åka till Jönköping. Det kommer dock inte ha blivit bättre väder så.. Ja, vi kanske kör ihjäl oss. Menmen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0