they say I am a dirty hoe

De senaste dagarna har mitt liv fallit ihop lite över mitt huvud. Många orsaker och jag vet att det kommer bli bra snart, mycketmycket bra.

Det är trots allt lov, på gott och ont! Det skulle ju vara skönt att gå till skolan. Jag måste ändå plugga här hemma. Och jag vill verkligen inte skriva arbete och allt. Plus att mamma kör med "du är ju ledig, då har du tid att städa!"
Nu går jag in ett par shorts och ett par sandaler. Fint med sommar och sol. HIHI.

Jag vill att något galet ska hända, att någon ska slå mig ur mina gängor. Jag vet inte vad jag är ute efter, mitt liv är fullt av nya grejer och ganska galet. Vad vill jag ska hända? Nej, imorgon får jag nog åka in till stan och tröstshoppa lite.  

I ain't gonna die for you, you know I ain't no Juliet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0