the man who ran

Herregud, nu har jag inte skrivit på allderles för länge. Igår tog LVC SM-guld. Helt galet, jag kan knappt sluta le när jag tänker på det. Bankett på Konsert och Kongress och gratis fylla är helt okej! Livet var väldigt fint, faktiskt. Idag har jag varit galet bakis, jag vaknade i mitt andra hem (Sofias mormor och morfars lägenhet, dvs) helt död. Vi åt knäckemackefrukost och jag fick en tröja av Kari och Birgitta, så himla söta de är då! En paralympiska kommitén-tröja, himla fin! Den ska jag ha när jag är ute och springer så tror folk att jag spelar i något landslag! Heja! Vi skulle egentligen fikat med Jenelle idag, jag och Sofia. Men vi missade det. Så nu kommer vi kanske inte träffa henne innan hon åker hem, det känns jättehemskt faktiskt. Till andra sidan jordklotet. Och Nikki kommer vi inte heller hinna träffa. Men vi fick iallafall en "avskedsfest". Banketten var verkligen galet trevlig! Levande musik och tal och tjo och tjim. Och det var ju GRATIS! Sjukt. En helt gratis fylla. Jag betalade inte ens för garderoben när vi var på Plaza efteråt! Plaza var helt okej, det var ju bara vi där med tanke på att det var söndagkväll.
Vi var ju i Stockholm med Jenelle också, som jag skrev. Så himla härligt. Vad har jag mer gjort? Festat förra torsdagen med Lovisa, Sofia och Marie! Vilket resulterade i den finaste bakisdagen någonsin med film och prat tillsammans med Lovisa och Sofia! Och den här helgen var vi nere i Skåne och Halland och jag vet inte vad för att spela samt titta på volleyboll. Vi sov på hotell i härliga lakan och åkte bil galet länge, sjungandes ut i natten.
Annars? Det vanliga, säkert. Åh, fint liv. Idag har jag verkligen bara sovit men nu ska jag sova mer. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0