something has got a hold of my head

Nu har jag inte skrivit på en vecka igen! Det känns dock som längre tid. Jag har haft en väldigt konstig vecka. Ganska händelselös, vilket är galet ovanligt, trots allt. Jag har tittat på gråtfilm med Lejon och ätit Ben&Jerrys (typiska grejen alltså, vi borde kanske målat tånaglarna också..), bara tränat en gång (!!), varit hos frälsningsarmén, shoppat med Jelly som inte åkt hem och lite sånt. Okej, ganska händelserikt när jag väl tänker tillbaka, en helt okej händelserik vecka. Bara inte lika störda grejer som vanligt kanske.
Imorgon ska jag fika med älskade Jenelle för hon åker hem iövermorgon, for sure. Egentligen skulle jag åkt med och vinkat av henne på arlanda, men jag har så galet mycket frånvaro redan.
Nu har jag ont i axlarna, var är Göran när jag behöver honom?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0