Heartbeat

Jag pratade ju bergochdalbana. Den har varit okej lugn de senaste dagarna! Jag har bara flytit och mått bra bland molnen. Ungefär, haha! Jag vaknade så jävla happy idag. Trött, ofattbart trött. Och hatade alarmet som gick igång, om och om igeeeen. Ville bara ligga kvar i sängeeeen. Det var svårt att ta pendeln hem och gå till skolan. Svårtsvårt, helst hade jag legat kvar i sängen i studentkorridoren hela dagen! Men, plikten kallar. Idag överraskade våra nollor oss. Eller, värst överraskande var det väl inte, men de hade dukat upp fika för ett helt kompani på scenen i trädgårdsföreningen. De är ju så söta! Sjukt mycket fika blev det. Jag mådde lagom illa efter ett tag. Men det var fint. Vi körde även en SVÅR omgång twister, jag och Mirre. Men det var för att Alle och Hanna fuskade med snurren lite. FINT. Åkte hem och kollade på Idol, Gabbe var inte med. IGEN. Imorgon är det alltså. Fast imorgon har jag ju storslagna planer på att klä ut mig till en sjukt snygg brud. Marie med alla sina jävla spexiga kalas, hon är ju för härlig. Så jag ska klä ut mig, då kan man inte kolla på Idol. Vilket hetsigt liv, va.
Nä, nu blev jag trött. Så till sängs med mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0