were you this heavy when I met you?

I onsdags fick jag lite Eliza och lite frihet från träning iallafall! Hon hjälpte mig sköta hushållet, vi lagade aaaasgod gryta. Grymt god! Vi trodde att det gick utför där lite men vi lyckades rädda skiten, i sista minut ungefär, och den blev grym! Såhär i efterhand minns jag inte alls vad vi gjorde. Handla, laga mat och äta glass. Ungefär, vi tittade nog på TV... Eller film! Jag vet inte, faktiskt! Hon tog sista pendeln hem och det var lite galet måste jag säga. Tordag gick jag i skolan, tog en tur på länsmuseet, hade intervjun med sifotanten och tränade. Päronen kom hem på kvällen också ju, efter fin vistelse i Paris! På fredagen var det fint med skola och träning. Är det en vana eller vad? När jag kom hem efter träningen tog jag en drink och en dusch. Äta lite, dricka lite till, klä på sig lite, sjunga lite och dricka lite till. Och vips var jag nere i trädgårdsföreningen och kände mig bra. Brabra, nollor som badar i fontänen resulterar i stolta faddrar. Häng ute på Ågatan men för snåla för att gå in någonstans. Vad är detta?! Det blev pommes med Thore och Bäck och sen i säng ni! Men himla fin kväll! För inga pengar alls! (nästan.) Wie!
På lördagen vaknade jag sent dock glatt! Spenderade några timmar görandes ingenting! Eliza kom vid sextiden och vi hängde i mitt rum tills det var dags att dra till bussen! BUSSEN! Vad är detta?! Buss?! Jag vet inte vem jag är längre. Och om inte det skulle vara nog; Popcorn till bion! Crazzzzy. Men det var lite mysigt. Och det var ju fint när bruden hällde lite popcorn på mannen framför. Inglourious Basterds var iallafall totalt mästerlig, ja, det var den. Jag rös, log extasiskt och älskar't. Tog bussen hem med ett glatt humör. Gick väl och la oss runt halv ett, ett men vi somnade runt fyra skulle jag tro. Småtimmarna är ju så jävla fina! Vi vaknade några timmar senare och det är ju så jävla trångt i min säng så vi gick upp och åt lite frukost. Sen åt vi glass. Sen åt jag nudlar. Hungriga dagen, hej! Reservoir Dogs och Vem vet mest? Så jävla bra TV och film-söndag. Vi gick till bussen och det gick inte så bra för vi lät bussen passera. Jag vet inte alls vad vi tänkte med där faktiskt. Så vi dödade lite tid, gick till berget och hade picknick. Studera solnedgången och ett glatt litet flygplan som gjorde volter för vårt höga nöjes skull! Jävligt bra. Sen lyckades vi iallafall få henne på den bussen som gick efter, med lite nöd och näppe faktiskt. Tecken eller inte, det var en bra extratimme. Jag och mamma hade lite tjejkväll med te och Maid in Manhattan, ganska fint ändå alltså. Nu ska jag verkligen försöka komma till sängs för imorgonbitti ska jag ta tag i mitt självporträtt igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0