TRY TO PUSH IT

Mitt liv har varit så jäääävla hektistk! Tränade idag och igår och under dagens träning körde jag slut på mig lite för mycket, jag kunde seriöst inte andas. Fan, inte okej alltså. Men det hektiska livet har sina fina sidor! Som att man.. är på språng jämt? Ute med hund, handla, städa, träna, gå i skolan, gå ut med hund igen och så vidare! Dock har alla mynt två sidor, som vi alla vet! Tillexempel har jag inte ätit annat än skolmat, nudlar och färdiglasagne. Inte så särskilt bra! Men det är fint ändå. Idag var jag och hundrackarn ute i skog och snår, det var ganska fint. Nu sitter jag här och mår bra! Trött som satan efter alla träningar och jag råkade på något mystiskt vis lova bort mig i en timme till en sifokille eller tjej som ska prata samhällsfrågor med mig. Face to face! Sjukt va?! Jag vet inte vad jag ger mig in på men man ska ju pröva allt och trots mitt hektiska liv kan jag ju avvara en timme liksom! Ja, ni. Jag vill inte sova men det är inget bra på tv. Och jag orkar inte kolla på något grymt på datorn. Livet är inte lätt! Jag längtar tills imorgon eftermiddag iallafall, det är ju en fin sak..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0