killin' some

Mitt liv är en jävla crazy bergochdalbana! Det är rätt okej ändå. Dock mår man illa om man åker för länge, vilket jag märkte idag. Huvaligen, för fan. Allt var prima och kolla på skor med Sanna, prima fika med Sanna och boooom, må illa. Bara sådär, som ett slag i magen! Jag kunde ju knappt stå, fett otäckt mannen! Så jag cyklade hem på vingliga hjul fort som attan. Och gick och la mig! Sen har jag inte gjort så mycket. Försökt ta tag i filosofin. Visst, Simon är en charmig man men för i helvete vad seg den här uppgiften är. Och jag har inte ens hittat en artikel! Suck och stön. Imorgon blir det en jävla massa tidningsarbete med redaktionen!  Tumme upp för oss och såvidare. Speciellt diversearbetarna Mirre och Kristin, haha! Jag ser fan fram emot dethär, ni har ingen aning.

Jag tror fan att jag har lite feber, mitt ansikte brinner och jag har ingen aptit. Något mystiskt är i görningen. Nu ska jag leta artikel. Puzz.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0