give me more

Tillåt mig skratta. HAHAHAHAHA!  Jag är ju så förjävla rolig. Nevermind förra inlägget, ungefär. Jag ska jämt skriva när jag är som mest.. Skeptisk till allt vad livet har att erbjuda. Jävligt snett. Så, snarare, jag vet inte vad jag gör. Ellerjo, jag flyter. Flyter gör jag! Eller surfar, haha! Men jag flyter åt rätt håll och det finns många fina träd att titta på på vägen och allt det där. Jävligt fint. Så, det ska jag säga till er stackare som läser detta och även till mig själv om jag läser detta om fem år. Livet leker och visst har jag mina dalar. Men som världens bästa Alle säger; Det är ju bara de där dåliga dagarna man måste hålla ut. Och jag har inte ens dåliga dagar, jag har dåliga timmar! Puss på Alle och på Sanna. Och på Häger som är så rolig när han är aspackad. Även rolig nykter! Och puss på Arrested Developement för jag ska kolla ett avsnitt innan jag drar mig till sängs. Puss världen, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0