alla har vi våra laster

Jag har blivit sjuk. Jippiejiho. Det suger mest eftersom jag inte kan träna. Jag kommer inte kunna träna på hela veckan, liksom. Inte på hela helgeeen. Jag kommer bli helt död, antagligen. Och min röst låter helt förjävlig. Men det är lite fint ändå, alltså.
I måndags tränade jag, för då var jag inte särskilt sjuk än. På tisdagen tränade jag lite barn, men inte mig själv. Och igår var jag på teater, Allt om min mamma. Den var ganska bra, dock ej bästa uppsättningen jag varit på. Fikat med Ebba och kvällspromenaden var nästan bättre isåfall, haha! Menåh, jag är riktigt sjuk nu, jag kunde inte ens gå till skolan. Dock kan jag inte sova mer heller så jag sitter i en jävligt knepig sits.. Eller. Okej. Den är inte jävligt knepig. Jag ska lägga mig och läsa lite och försöka ta mig till Berga. Apoteket och Ica, jag har ingenting att äta här hemma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0