luta ditt huvud mot mig

Nu har jag inte skrivit på en vecka igen, haha. Orkar bry mig måttligt om detta faktum.
Helgen har varit fin, jag och Alle var fulla och glada. Dansade och pratade med olika människor. Fintfint. Jag längtar redan tills den 7 november, haha! Och isäng kom jag "ganska tidigt" så jag kunde åka till ikano med Lejon på söndagen. Himla bra tjej som tar körkort och kör runt mig. Vi bakisåt på Max och köpte underkläder till mig. På kvällen minns jag inte alls vad jag gjorde, jag hade säkert myskväll med mami!
Måndag, träning. Tisdag var jag på någon lektion. Jag tyckte dock att det räckte gott och väl så efter en lång håltimme åkte jag med Lejon, Nikki och Stina till IKEA. Så jävla nice, haha! Vi letade kuddar och lite övrig inredning till Nikkis nya lägenhet, samt åt massa IKEAkorv och IKEAchoklad. Träning efter att ha varit lite hos Nikki också, det gick ju lagom bra med choklad i magen! Onsdag, min lediga dag! Woh! Jag åkte till Norrköping, som jag nästan jämt gör på min lediga dag.. Haha. Eliza var mystisk och ville inte berätta alls vad vi skulle göra. Så vi började på Kuriosa, jag tog en macka som var himla god! Efter en promenad i industriområdet hamnade vi på Flimmer! Så himla söt, jag ville ju gå på filmfestivalen! Hon hade köpt biljetter till sverigepremiären av Apan och den var galen, faktiskt. Tack för frågestunden med regissör, annars hade jag inte gillat den lika mycket som jag gör nu. Jag mådde illa, som vanligt, men sov gott i Elizas säng ändå. Det var dock sjukt jobbigt att gå upp imorse. Men nu är jag hemma, ska förhoppningsvis till ikano med mamma snart. Det blev ett himla spring dit ut, men jag behöver varmare kläder. Sorgligt, sannerligen. Jag har även blivit en tänkare igen, vilket gör att jag kommer fram till saker. Vilket gör mig ledsen. Så nu ska jag lägga mig under mina duntäcken ett tag innan vi ska iväg, för att tänka över mitt liv lite ytterligare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0