PLEASE REMAIN CALM

Jag tycker att det är lite jobbigt att jag ska ha en vit helg. Och jag tycker att det är lite jobbigt att känna såhär. Morgonen har bestått av morgongråt. Jag tror dock att det kan vara en bra grej, egentligen. Men nu är jag trött på dethär, jag vill dansa på moln. Därför är jag sur på min vita helg. Men det är fan inte okej att det ska vara så, så nej. No alcohol for Ben. Jag har fan gått ut varje helg på flera veckor nu. Om inte månader.

Igår hade vi en lektion i skolan, jag och Mirre skrev dock staden och framtiden-arbetet. Sen åkte jag och gymmade med Lejon, sjukt skönt. Jag har blivit lite av en träningsnarkoman. Det känns dock mer okej än alkis. Sen kollade jag och Lejon på Idol hela kvällen. Åt massa grönsaksdipp också, fint. Nu sitter jag här och skriver brev. Det går långsamt, fyfan. Snart ska jag iväg och spela match med träningsvärk i armarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0