WE'RE ON TOP

Vi vann, woho. Jag spelade i slutet, det är så jävla fint med volleyboll. Nikki gjorde den mest störda pipen EVER. Jag är fortfarande förundrad! Nu har jag ätit omelett och det börjar skymma. Jag kollar Monkis hemsida lite. Jag DÖR. Jag hade en shoppingspree igår liksom. Nu behöver jag inget mer, typ. Mengud. Monkis festkläder. Jag behöver festkläder som ser ut sådär, haha. ÅH. Oj. Jag vill bara sätta på mig dessa undersköna kreationer och dansa. Sen gjorde jag en upptäckt. Den tshirten jag vill ha kostar lika mycket som de stickade grejerna jag kollade på och tyckte var för dyra. Jag har ingen logik, en tshirt som bara är party vs en stickad, varm, skön grej jag kan ha nästan jämt? Mitt party är viktigt för mig. Verkar det som. Haha, livet! <3
Jag älskar att man kan vara hur ledsen som helst, gråta hela morgonen och så vidare. Men får man träna/spela lite volleyboll så blir allt så jävla bra. Jag är fan mållös. Det är helt stört. Och nu ska jag dricka bort det lilla som finns kvar av klumpen i magen från imorse. Ja, Jag har skamligt ändrat mina planer. Vit helg känns så oerhört överambitiöst. Så jag ska skippa vit helg, haha! Ut, ut och dansa ska vi. För Linköpings uteliv är inte SÅ dött ändå.
Fast nu hittade jag en av de snyggaste klänningarna på Monki och den kostar lika mycket som en partytshirt jag och Lejon vill ha. Och var är logiken i det? Jag som hade en oerhört bra ekonomi nyss, var tog den vägen? Nåväl. Jag är glad och lite snålt kan jag väl leva. Lite. Ibland. Men nu är det lördagkväll och I've got money, let's spend it all. Pepp. Det är mörkt ute. Men här inne är det ljust. Oj, jag känner mig hög. Hahah, jag är fan fnissig. Jag tror seriöst att jag är manodepressiv för nu är mitt liv asfint.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0