5:e försöket

Jag tror inte att jag tänker blogga om lovet alltså. Jag har sovit en jävla massa. Över tio timmar per natt. Sjukt fint och behövligt tror jag allt. Jag har inte gymmat och tränat mindre än jag borde. Jag har firat Unnis födelsedag med middag och ståhej. Fikat och lunchat med människor som bör fikas och lunchas med. Gått på teater!
Korta sammanfattningar alltså. <3
Idag fikade jag med Alle. Vi köpte så jävla bra grejer också. Sen kollade jag på två filmer med grabbsen. Filmkvällar alltså, alltid lika mysigt. Vi såg på Minority Report och Det våras för rymden. Jävligt fint. Tack Martin och Ola för att ni får mig att bli spontanare. Jag kom hem för någon timme sen. Så nu tänker jag sova. Klockan är ju trots allt lite. Men jag peppar på imorgonkväll. Oj. Maskerad alltså! Woah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0