inte riktigt samma kroppar

Herregud. Onsdags med Frida var klassiskt! Hon kom vid femtiden och vi kollade lite på tv och åkte med mamma och handlade. Köpte hamburgare och bakade en KICKASS jävla kladdkaka med mintchoklad. Den godaste ever. Så jävla tjocka, men glada! Vi hade en typisk tvkväll och glappade runt och kollade på en himla massa. Greys Anatomy, True Blood, South Park med mycket mera. Men vi blev trötta och borstade gaddarna och gick till sängs till nostalgi-jämställdhetsgruppen-prat. Vi gick upp vid åtta med frukost och sällskapscykla in till stan och skola för mig. Kort skola dock, åkte hem och sov ett tag. Sova och vakna, åka till träningen. Träna, åka till ICA, köpa groggvirke, hem och duscha. Jag hinner inte skriva om min crazy utekväll nu för Lejon ska åka och hämta upp mig väldigt snart och jag måste byta om först. Men jag kommer skriva om det. För oj vad kul det var! Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0