hur magiska kan vi vara när vi vet vad hjärnorna består av

Jag går fortfarande runt och ler tack vare helgen. Sweat! var så jävla nice!! Och bakishänget dagen efter alltså.

Igår målade jag klart (!) min projektbild. Det kändes konstigt och bra och jag tycker att den blev okej ändå. Så jävla spot on mitt liv just nu alltså. Kortkort skoldag igår och det är så skönt. Jag tog en fika med Stina på Espressohuset och Nikki kom förbi. Vi blev dock lite uttråkade så vi drog hem till Nikki efter en kort mellanlandning på Netto där vi köpte billig chokladpudding. Aidan kom förbi och drack kaffe och sen behövde jag springa till frisören och cutta en del alltså. Så page-tjejen är jag nu, haha! Jag gillar det iallafall, hittils. Sofia fick hämta upp mig på stan och med gasen i botten åkte vi till träningen. Träning som gick okej tills fysen och häckarna. Det var länge sen jag satt på golvet på en offentlig toalett och grät ögonen ur mig. Häckar alltså, djävulens påfund. Posttraumatisk stress? Något fel på mig iallafall. Och mitt lag är ändå sötast. Åh, de är så stora och beskyddande och trygga. Hem iallafall, lite deppig kväll må jag säga. Men det är inget som inte kan lösas av att färga håret. Så färgade håret I did! Jag kommer dock sakna att vara blond. Jag hade jävligt kul som blond. Men det sitter väl förhoppningsvis inte i hårfärgen..
Idag har jag spelat schack mot Mirre, haft utvecklingssamtal, suttit på Burger King och hängt som tonåringar med grabbarna, spelat ett asnice gammalt spel mot Ola och tränat. Imorgon ska jag gymma med Lejon och träffa Frida. Och dagen efter det är det cheap night! Åh, livet. Tack för att du är så hektiskt, på så vis hinner jag inte tänka på vissa jobbiga saker. För jobbiga saker finns det. Tex att alla killar (och tjejer!) jag finner ett intresse i är out of my leauge. Och reach. Haha, men fantisera har ju jag alltid varit bra på. (gud, vad dirty det lät! jag menar snarare "happy people never fantasize")

Nu ska jag kolla på Gossip Girl och sova. xoxo, haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0