you're mostly what I think about

Idag har jag gått på promenad, varit i skolan och tittat på tv med mamma. Jag har varit nästan konstant kissnödig tack vare fyra tallrikar soppa och en himla massa te. Det värsta är att jag kissade nyss. Men jag är kissnödig igen. Annars är livet okej. Jag funderar på ifall det finns något jag inte kan om provet imorgon. Det är en essä liksom. Så man ska inte kunna småskit? Jag är mycket skeptisk till att läsa alla sidor för att se ifall jag missat något, iallafall. Jag är också lite förvirrad och sur på mig själv eftersom jag inte kan läsa av vibbar, haha! Jag måste träna upp mig på det alltså, det kan ju bli lite pinsamt.

Nu ska jag dra mig till sängs, mhm! Det är ju så härligt att sova! Och jag är fortfarande seg efter helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0