let's make plans to stay

Äh, jag känner mig mest dragen i näsan och det tycker jag mest är pinsamt.
Men jag vet inte vad mitt problem är för varje gång jag rör mig känner jag din lukt. Kan man få lukt-hallucinationer?

Idag gick jag hem från skolan pga kvinnobestyr. Det vill säga sova i tre timmar, inte diska. Sedan har jag ätit en jävla massa konstigheter. Konstiga cravings av kvinnlighet, må jag säga. Påtal om kvinnor skrev jag ordet kvinna säkert 30 gånger i min två sidor långa essä. Men jag hade varken tid eller ork med synonymer. Tös, jänta, fruntimmer? Det kan man väl förfan inte skriva i en seriös redogörelse. Essän alltså, det gick okej. Annars har jag mest fnittrat nervöst mot Alle hela dagen.

Nu ska jag leta reda på min ipod och ladda den. Det blir nog fint för man måste ju ha batterier liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0