happiness hit her like a train on a track

Oj. Jag är så trött nu! Jag ska sova fint och gott.
Idag har jag spelat volleyboll, avslutningsturneringen! Det var ju så himla roligt fast min tattuering sitter lite.. Dåligt. Så det gjorde lite ont men det var värt det, fint alltså. Mitt lag vann, Sara är ju så härlig! Jag fick med mig ett par strumpor och en träningsoverallsjacka med mig hem. Jackan är way för stor men det känns lite charmigt på något sätt.
Annars har dagen varit fin, jag fick G på mattenationella! Nu blir det party här känner jag. Firas bör det!
Men det är jag för trött nu. Sängen väntar och mitt huvud gör ju lite ont alltså.

(idag bestämde jag mig för att jag inte vill operera mig. en sten lättade från mitt hjärta och livet är fint, dagen gick verkligen upp vid detta beslut!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0