waking up to a new reality

Hej Sverige igen och tack för snön!
Jag kom hem igår efter en flygtur med syrgasmask och blodtrycksmätare. Galet. Direkt iväg till Skolan är Vår, jag älskar tillställningen alltså! Helt sjukt härligt. Navid Modiri och Gudarna var peppen och jag var dansant värre. Disco också, fina grejer! Fia och Karro, även Rasmus som spenderade en nattlig promenad samt natten med mig! Vaknade vid två, jisses va! Rasmus sprang iväg med en banan och jag såg på Vänner. Nu är jag hos Saga, vi har pysslat och kompositerar låtar. Hon är himla härlig skulle jag vilja säga! Fast det vet ni ju redan att jag tycker.. Ehe.

Nu ska jag återgå till gitarren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0