Hey boy!

Oj. Jag har varit köpgalningen de senaste dagarna.
Igår blev det skor och väska. Skorna är den högsta kärleken, seriöst! Helt otroligt. Alle och jag svassade runt ett bra tag på stadens gator måste jag säga. Innan jag kom på att, ojfan, min träning börjar om en trekvart. Då hoppade jag upp på min cykel, åkte hem, packade fort som fan, åkte vidare. Träningen var utan tränare men finfin ändå! Duscha som ett lag och jag tappade seriöst tvålen hela tiden. Men det var fint ändå! Gå och köpa Subway och tjejen i kassan var ju sjukt underbar! Äta suben på LVCmatchen och oj vad rösten slets där alltså! Skrik och skrän må jag säga, men vann gjorde de! Himla roligt! När jag kom hem däckade jag nästan direkt.

OCH när jag vaknade imorse var jag så himla trött! Och det har jag varit hela dagen! Jisses! Skola iallafall och jag har så oerhört mycket att plugga på! Ni fattar inte! Helt sjukt är det. Men det ska nog gå bra.. Haha! Efter skolan åkte jag till Ikano. Kom tillbaka 3 300 kr fattigare. Ipod liksom, jag är lite störd. Men tappar man bort sin mp3 på flygplan krävs drastiska åtgärder.
Annars har dagen varit seg och jag är pepparen inför imorgon. Dock är sova i klassrum hatkärlek av ett starkt slag. Jag menar, det är mysigt och sentimentalt! Men det är ju förjävla jobbigt. Vi peppade ju på stuga! Ohwell.
Jag borde fixa med min BCdagbok. Men jag orkar verkligen inte. Men jag måste innan måndag, det är typ asviktigt, blä.

Annars är mitt liv himla fint, jag är pepp på allt som inte innehar resor. (jag är liksom nervös inför imorgon, kuk)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0