hindra det sexuella förtrycket

Helgen kom verkligen som en välsingnelse! Jag var så oerhört slutkörd (inte för att jag är särskilt utvilad nu..) så det var skönt att veta att det inte är mer plugg förrens på söndagen! (.. nu, dvs, haha!)
I fredags hoppade jag på tåget till Norrköping för krama Elina. Vi åt pizza hemma hos henne och groggade glatt. Cami hängde även mycket! Efter mycket klädbyten från Elinas sida gick vi till Hugo, sen gick vi till Otten, sen till Hugo igen! Himla mycket spring, vi sprang även och åt pommes. Sen sov vi lagom gott tre pers i en säng.
Långfrukost och fåniga tvprogram på morgonkvisten är fint, tåget hem var nästan helt ångestlöst!

Anlände hem efter en finfin vårpromenad, åkte och handlade, fixade iordning mig och väntade på finbesöket som anlände tillslut! Öl och singstar, diverse groggar och snapsvisor. Mysiga klubben med onyktert kissande innan vi tog våra cyklar och staplade iväg fina som vi var uppför backen. Cykla och vingel med Marie bak på sin egen cykel! Dock Stina som körare så jag, Lejon och Maria cyklade fint och normalt. Nästan. Hämta ut pengar och få fribiljett till Platå i flytet. Vi släpptes in mot alla odds (20årsgräns är skiten) och Josse jobbade så "HEJ billiga drinkar" sa vi lyckligt. Goda var de också, dansdansdans och bara 100 svenska riksdaler kostade kalaset. Härliga Stockholmare, , läskiga polisen, storebrorskillen med limbo och Per som ingen tycker om. Och så killar som man inte kan linda av sitt lillfinger när man väl snurrat in dem, hemskt att jag måste säga att det höjer självförtroendet. Jag måste komma på bättre, mer Kristiniga tankar så nu ska jag fan läsa en jävla massa Genuskunskap.
Puss på er alla radikalfeminister, idag har varit en dag av endast sovande och våfflor. Lite singstar med mamma och ont mensvärk men oj, dagen är konstig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0