soulsearching

Hej världen och oj vad jag är konstig.
Jag är nästan totalt förlorad i Dantes värld och är lite orolig inför morgondagens redovisning. Jag menar, jag har jobbat med dethär jättelänge?! Galet och oj, jag vill ju göra Åke lite stolt och veta allt.
Idag har jag köpt skor. (IGEN). Någon borde ge mig en smäll på käften alltså, det är fan inte okej längre! Haha! Men, det är iallafall lite motivation i dessa dystra tider av studier. I tell you, det är galet!
Ge mig Norrköping och Elina-fylla eller Stockholm och Anna-deeptalk. Men jag vill ju inte resaaaaa. Jag undrar om Gud skrattar åt mig nu? (fast nu hädade jag vilket kickar mig direkt ner till sjunde kretsen. å andra sidan är jag redan där pga. homosexualitet och självskadan..)

Nej, nu ska jag duscha och fortsätta bläddra i Infernot. (med detta menar jag nu boken, inte mitt eget liv som dock kan tilltalas med samma namn)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0