Spara dina tårar till nästa krig



Alltså, det skulle vara så fint med hav och bad. Men dagdrömmar åsido, min helg har varit fin!

Rasmus och jag tog en tur på staden, köpte nästan likadana byxor kom vi på när vi kommit fram till my place. Han var ganska mycket snyggare i sina, men ändå alltså. Man kan inte vara bäst på allt. Rasmus var vrålhungrig när vi väl kommit hem efter en fin promenad så vi lagade mat. Två och en halv timme senare var maten ifråga färdig vilket var himla bra tajmat, då var jag också hungrig. Påtal om tajmat så var det detta vi även åt. (HAHAHA, thaimat, alltså. älskar mig själv lite) Jag måste också tillägga att vi åt 7 portioner ris. Varav Rasmus måste ha ätit 5 av dessa. Crazy boy.
Vi kollade på en må-bra-film och sen pratade han om att ta sista bussen men vi somnade istället. På natten/morgonen började han mixtra med sängen, förvirrad Kristin blev jag. Äh. Vakna, han hoppade på buss, jag åt frukost. Anna kom till mig! Vi gick ner till stan, jag köpte en klänning och oj, jag måste sluta köpa så mycket. Åt på Subway gjorde vi också, MMM. Vi gick hem igen, bestämde oss för att äta champinjonsoppa. Åkte och handlade, kom hem. Drack varsin Cosmopolitan under matlagning och kände oss kvinnliga. Bakade bröd också! Dvs, stoppade färdiga vitlöksbaguetter i ugnen, haha. Men soppan blev stört god tillskillnad från min grogg efter Cosmo'n. Eww sa vi. Men den tog slut ändå, haha! Det brukar väl bli så. Earth Hour och jag spelade gitarr och vi hade det fint med levande ljus. Sen blev även vi trötta och sov. Vi vaknade, åt frukost och sen blev Anna hämtad igen, bu och blä. Idag har jag inte gjort mycket, pluggat matte halvhjärtat och joggat. Tittat på tv och dansat till Navid. Fint kan det bli igen. Jag känner att jag borde göra lite mer matte för jag fattar ju inte skiten.

PS. Just fan, vi har ju fått reservplatsen till slutspelet i SM. HAPPY, så jävla bra. Kan vi inte bara spöa allas rumpor väl där och visa att vi är förtjänta reservjävlar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0