Can you hear the horses?

Jag är oerhört trött! Igår var en galen dag, jag jobbade hela förocheftermiddagen, i solen! Blev lite bränd om nosen, men ingen fara på taket. När jag väl kommit hem åkte jag in till stan och träffade Alle, Sanna, Linnea och Gustav och drog hem till Gustav. Där åt vi vattenmelon och spelade guitar hero. På vägen hem provade jag även skor och ja, jag har för stora fötter för att leva ordentligt. Tack televerket. Jag cyklade iallafall hem, bytte om och gick ut och sprang. 8 kilometer, ungefär, blev det för denna gången. Framsteg! Jag tänkte ju gå på utebio sen på kvällen men OJ vad trött jag var när jag väl duschat och ätit. Så det blev att hoppa i säng och somna som en sten. Och idag har jag bättrat på min bränna samt barnpassningsfärdighet. Och jag skulle varit med Rasmus ikväll men nä, uppenbarligen inte. Så här sitter jag, rastlös, för första gången på länge. Så läsa blir nog bra. Tar en promenix till affären med Mamis ICAkort också snart. Ehe! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0