High and alone

Vad är dethär för jävla skit? Jag har seriöst ett iskallt hjärta. Fysiskt, inte bildligt. Det är kallt och isande i bröstet. Och jag mår illa. Varför gör du såhär mot mig, varför gör jag så mot mig själv? Jag känner mig så jävla lurad, det är nästan komiskt.

Tidigare idag har jag iallafall åkt en himla massa vattenkanor, solat och åkt buss. Skara sommarland och en jävla massa mellanstadiebarn. Ganska fint ändå. Men nu mår jag illa så jag ska nog sova, typ nu. Gråta mig till sömns, lätt. Fan vad tungt allt blev helt plötsligt, för första gången på länge!

Edit; (jag har härmed officiellt skakat av mig dessa obehagskänslor eftersom jag officiellt har en bildligt talat iskallt hjärta. jag ska återgå till mitt liv, ellerja, Fjodors fantasivärld.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0