du-dudum

Gårdagen spenderades med Hanna och Sanna som jag befarat. Vi spelade sällskapsspel, jag fick min rumpa kickad under tvspelandet, fick tillbaka min stolthet under strippokern, kollade på skräckfilmsporr och åt pizza. Fint liv, fint liv säger jag!
Idag spenderade jag dagen med Alle. Fika i ösregn, mysigt. Vero tittade även förbi och min mage är nu full av subway. Hate myself, men det var så gott. Haha! Jag känner mig lugnare angående sommarens bravader nu när jag pratat med Alle om'et. Den största ångesten är ju mitt sommarjobb som ligger ivägen för wow. Men det är ett hinder jag kan ta mig förbi, hoppas jag som fan. Plus att jag inte vet när jag ska träffa Anna. Och min reseångest är lite seg. Men annars skiner solen över mitt liv! Åh. Puss på er, nu ska jag gå och kissa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0