who'd love me, oh, like the ocean does?

Jag börjar få skuldkänslor för att jag är sjuk. Himla jobbigt faktiskt, jag vill ut och springa. Men det känns lite.. avlägset liksom. Jag trodde aldrig att jag skulle sakna att behöva springa milen. Inte för att jag kommit runt, men tre spring i veckan har varit himla fint faktiskt. Jag behöver mitt endorfiiiin. De enda lyckoämnen jag får är genom choklad. Himla illa mår jag!

Idag har jag läst (mitt liv blev verkligen lite bättre när jag slutade få ont i ögonen) och kollat på Tretton. En skitfilm jag och Lejon såg någongång under mellanstadiet. Jag minns inte att den var så jävla brutal dock, haha! Jag rekommenderar den inte.

Jag har en kall klump i magen, tror och hoppas att den beror på någon sorts sjukskrivningsdepression. Och att den försvinner som ett brev på posten när jag blir frisk tjej igen! 

Då dagen även spenderats med Ipod-laddande ska jag lägga mig i min säng och försvinna lite. Åh, va!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Åh jag minns den, är det inte någon skådespelerska där som är väldigt känd idag? Vi borde se Elephant också, för gamla tiders skull!

2009-07-29 @ 16:23:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0