lugn mitt hjärta, lugn

Min hals. Min arma hals. Men äh. Jag tog ett beslut idag. Jag ska bli pigg. Eftersom mamma påpekade att jag inte kommer bli frisk till Emmaboda. Vad är det här för jävla skit? Så nu ska jag bli frisk.
Jag var hos min humbugdoktor tidigare idag också. Han bankade mer på mitt ansikte, jag svär, jag har små blåmärken. Även tog blodprov på mig, mot min vilja. I båda långfingrarna?! Vad var det bra för? Och ut skulle allt blod. Sen påpekade han att jag har för mörkt blod. Svart blod, jaha? Jag fick dock en kompis i väntsalen. Vi hoppade runt i Kung Fu-salen och pratade om vår progress under behandlingarna. Hon var härlig må jag säga! Det var antagligen sista gången jag gick dit. Min mastah Tho sa att jag skulle äta två råa vitlökar till frukost. Jag förstår inte riktigt hur han tänkte där. Jag kan knappt svälja mitt eget saliv? Hm. Så nä.

Jag hatar att vara sjuk eftersom jag inte använder några kläder heller. Jag tror att jag blir ännu sjukare av att vara ful! Kjol och klackar någon dag snart kanske. För nu ska jag bli frisk. Eller inte nu. Men ganska snart.

Ibland blir man blind förälskad och gissa vad jag är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0