Dark End of the Street

Nu är det lördagkväll och jag ska skriva en summering om fredagen och lördagen! För det är sådant jag skriver om här.
Jag kom försent till skolan och hade bara två lektioner men jag hängde kvar i skolan ett bra tag efteråt. Döda tid är det nya svarta. Eftersom att Elin, min fina syster, hade tagit min cykelnyckel så fick jag gott gå hem. Skoskav av mina nya, dock underbara Madicken-skor. Jag klagade på livet med min syster och somnade. Elin kom in PRECIS när jag hade somnat och sjöng "I belive in a thing called love!" med Melody Club. Ursäkta mig men det är urtypen av att vakna på fel sida av sängen. Vi åkte gick iallafall på bio senare, premiären av Mammut. Highly recommended, verkligen! Jag älskar Lukas sätt att använda musiken i sina filmer.

Idag vaknade jag 08.00 som de senaste dagarna. Jag tog min cykel som återfann sig i min ägo och åkte till Linda och klippte mig. Hon hade kur i håret på mig också, det är så friskt nu! Jag är så lycklig, haha! Inga större förändringar i frisyren annars, tog bara bort det skadade håret från permanenten. Hojjade hem och åt en äggmacka. Åkte till Ljunkan och spelade match. Här kan jag börja spekulera angående min karma igen. För under matchens sista bollar fick jag en boll i huvudet. En HÅRD boll. Det är inget skämt alltså, haha! Min nacke blev helt fuckad efter det och jag var säker på att jag fått wiplash. Okej, kanske inte säker men det värker fortfarande lite i denna stund. Så, vad har karma med detta fenomen att göra? Jo, det var nämligen så att jag anföll innan jag fick bollen i huvudet och den tjejen som slog bollen som jag fick i huvudet fick mitt anfall i huvudet. Hänger ni med? Jag sa inte ens förlåt eller kollade att hon var okej. Hon kollade ifall jag var okej? Haha, ännu ett exempel på vilken vidrig person jag är!
Jag for hem med mor min och inväntade Stina och Rasmus. Jag sov. Jag brukar verkligen sova mycket nu för tiden. Jag spelade även lite gitarr. Sen kom de med ljuset alltså! Vi gjorde pizza, gick och handlade, kollade på svampbobfyrkant. Men mest pratade vi nog. Nu sitter jag här i Rasmus tröja och kliar mig.


 http://se.youtube.com/watch?v=joi1n6ga6Mg
Kolla på detta, Saga är ett geni.
Jag blir så avundsjuk för att jag inte orkar vara kreativ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0