life's so much better when I'm asleep

Jag vill verkligen skolka imorgon men mitt samvete säger emot mig? Jag menar, Psykologi med Gregorius som pratar om annat mer än halva tiden. Och han klagade på min frånvaro? Äh, oerhört ovärt. Bra ämne men ivägsvävande lärare. Pratlektion på engelskan och förhör på franskan. Det är nog franskan som får mig att vilja skolka för jag är verkligen jättedålig och har absolut ingen motivation till ytterligare inlärning?
Usch, världen är som en stor ångestboll just i detta nu. Jag tvivlar på allt som inte är att begrava sig under duntäcken i lager.
Tisdagar är verkligen ett brinnande inferno nuförtiden. Dagarna är så stört långa.
Dessutom vet jag inte vad jag vill läsa för IV-kurser. Det är helt oerhört hur kluven jag är.
Jag skulle kunna fortsätta rabbla upp mina fasor och nu när jag skulle slå upp ett ord bläddrade jag förbi knävelborr. Jag ska inte redogöra för min känsloreaktion vid dessa nanosekunder för jag ska bearbeta mina problem med Lovisa.

Don't you just love goodbyes?

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Ja let's bearbeta! <3

2009-01-14 @ 17:16:03
URL: http://silkee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0