stilfullhet

Jag kollade på Let's Dance nyss, mest för att se Kitty vars glädje verkligen smittade! Men jag tror att jag och mamma kommer fastna för detta nu, vi har trots allt en tendens att göra sådant. 
En sak jag störde mig oerhört mycket på var den sista bruden som dansade, Magdalena tror jag att det var. "Taktlös"?! Vet du ens vad det betyder? Hon menade att hon inte hade någon taktkänsla men sa taktlös. Hon sa även "memorisera". Jag kan ha lite överseende med memorisera, hon "böjde" bara fel och det var direktsändning. Men taktlös? Var hon ens seriös med att säga det, ett ord med helt annorlunda innebörd än vad hon försökte säga? Pinsamt säger jag bara.

Ikväll struttar jag runt med guldstilett-klackar, kjol och min Belle&Sebastian-tröja. Mest för att det är lite härligare att leva då! Inte sant? Och nu blev det ännu härligare att leva, för nu ringde allt Elina! Så adjö, hon förtjänar min fulla uppmärksamhet!

Kommentarer
Postat av: SISSEL

ja hejhej nu känner jag mig dum, men vad är taktlös då? hehe.. och fan vad avis jag blir, vill också ha belle & sebastian-tröja hallå var köpte du den? :(

2009-01-13 @ 22:40:35
URL: http://frihetsfabrik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0