seven days ago the earth could have eaten me but, I'm still alive

Tog jag tjuren i hornen och räknade matte? Näe. Jag kollade på Six Feet Under och tränade istället. Och efter träningen gick jag hem till Marie och åt tacos och umgicks med laget, laget alltså! Vi spelade även MIG (MIG alltså! <3 Dock var det bara jag och Lejon som tycktes uppskatta det fullt ut), dansade och sjöng till Spice Girls och sov. Åh, jag drömde det mest underbara drömmen som jag inte tänker berätta om för det var bara så att jag satt på en viss persons säng tillsammans med denne. Det känns som den ultimata händelsen i mitt liv.
Vaknade iallafall med ljus i ögonen, åt dinkelgröt och lite för många mackor och tog en promenad med Rebecca hemåt. Det är redan onsdag, alltså har halva sportlovet gått och inte har jag pluggat någon matte än. Panik och ångest. Och en liten förundran, varför i hela världen gör jag såhär mot mig själv?

Ty, ack jag måste alltid förstöra allt fint.
(vi borde träffats om tio år, gift oss och skaffat barn)

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad fint du skriver Kristin :D haha fast jag tycker faktiskt bäst om dina rubriker

2009-02-19 @ 19:09:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0