we take of your training wheels

Mitt huvud tar kål på mig. Men imorgon måste jag till skolan, jag ska ha med mig historian hem. På tal om historia så såg jag på the other Boleyn girl ikväll. Väldigt bra, och educating. Och DET gillar vi ju! Jag tycker dock att det är så oerhört otäckt med avrättningar så jag vet inte vad! Men det har ju med vad vi läser om historian nu, brott och straff. Det får mig att tänka på hur sjukt intresserad jag var av häxprocesserna när jag var liten. Och det får mig i sin tur att tänka på att jag läste saker jag skrivit i min BCdagbok för tre år sedan. Jag skrev roliga saker jag, Soffan och Lejon sagt på lektionerna. Jag skrev om ångestfyllda kvällar som jag faktiskt kommer ihåg in i minsta detalj även idag! Helt otroligt.
Nu blev jag påmind om (av mig själv, visserligen, men ändå) att jag måste skicka in mina IV-val. Så det ska jag nog göra nu och sedan ska jag hoppa rakt i säng. Jag ska ju faktiskt till skolan imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0