önskningar som slår in sker för sällan, det blir någonting mittimellan

Mina fingrar är stela och jag är trött! Saga har varit här i ett dygn nu och det har varit en himla härlig tid för Saga är ju bra. Igårkväll tittade vi på tv samt bilder från förr. Vi åt även delikata varma mackor! Härligt! Framåt kvällningen kom Rasmus även in i mitt rum (utan att knacka, tänk, va!) och ville vara med och leka. Det fick han, vi klippte även hans hår. Eller, jag med Sagas mentala stöd och råd, haha! Det blev iallafall jävligt snyggt, mycket snyggare än innan! Mannen ska ha kort hår, iallafall någon slags frisyr! Sedan gick vi och la oss i vardagsrummet, Rasmus somnade men jag och Saga stannade uppe och pratade om sex ganska länge, haha! Vi åt även nattmacka. Oj, vad Rasmus missade! Tillslut, vid fyratiden blev vi också trötta och slockande i sofforna. Vaknade gjorde jag vid obestämd tid av att Rasmus puttade lite på mig och sa adjö. Jag var helt nyvaken och ovetande av att han ens skulle dra tidigt! Så jag låg kvar ett tag innan jag orkade sätta mig upp och titta ut genom fönstret. Då står han där och vinkar? Jag tror lite att jag har drömt det, men jag vet inte. Jag och Saga hade iallafall en finfin morgon, såg på dåliga TV-program och åt amerikanska pankakor. Omnomnomnom! Jag klippte hennes hår också! Det blev himla tjusigt. Jag försökte även räkna lite matte. Utan mycket till framgång. Vi tog istället en skogspromenad, jag följde Saga till bussen och nu sitter jag (haha, jag skrev ich istället för jag utan att tänka?!) här och spelar gitarr. Ska väl försöka räkna lite matte. Blääää.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0