Northen Lights

Jag kan bara skratta! Så det gör jag! Ha-ha-ha!
Igår efter skolan tänkte jag ju ägna hela mitt väsen till matematikens värld. Men, nä, Lejon sms'ade på dagen och sa att jag skulle träna med LVC så där försvann ju två timmar bara sådär! Sedan när jag kom hem tog det inte så lång tid innan varken jag eller pappa förstod. Så jag ropade på Elin och ringde Mirre och klagade. Efter 20 minuter hade Elin tid med mig och hon förstod inte heller. Och gammal och vis som hon är rådde hon mig att ge upp. Kom igen, hon hade MVG i nästan allt, hon borde veta! Så upp jag gav, vi kollade på Arrested Development istället.

Så imorse vaknade jag och tänkte att, näva. Cyklade till skolan, skrev prov. Ojojoj säger jag bara! Jag räknade ihop de poängen jag trodde att jag kanske skulle kunna få. Jag räknade till 11. G-gränsen är 21. Jag skrattar dock åt det! (bokstavligt talat, jag satt och fnissade för mig själv under själva provet. jag tror att jag är sjuk i huvudet.)
Två koppar te i skolan, idag också. Skolan ruinerar mig. 6 kronor per dag, vad blir det om året liksom? Det blir inte lite iallafall! Och himla kissnödig blir jag. Lektionerna rullade på och efter skolan åkte jag till Linda och snaggade mig samt trixade till min polisong. Himla härligt alltså! Hem, äta keso och yoghurt (vilket resulterade till illamående) och åka iväg på träning! Bagger hela träningen, himla härligt måste jag säga! Komma hem, äta fisk och sen hann jag inte mycket mer alltså! Nu sitter jag här och mamma trixar med min garderob. OJ vad mycket kläder. Jag undrar hur dethär kommer gå. Jag köpte ju en skjorta och en body igår också. Jag är verkligen dum i huvudet på riktigt. Men jag tycker ändå om det lite. Nu ska jag måla på ett linne och sedan sova. Älska min textilfärg, verkligen!

(PS. Jag lyckades inte frälsa Rasmus. Så jag ska hålla underverket för mig själv.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0