I found God in a bag of weed

Jag är så jävla trött.
Igårkväll tänkte jag att; JA, jag ska lägga mig här i min säng 21.30 och lyssna på P3live. Men icke, ty Andreas ringde. Det, mina damer och herrar var himla trevligt! Så vi pratade i tre timmar om allt och inget. Gamla minnen, framtidsplaner, döden och livet! Himla djupt, haha! Så framåt halv ett la vi på för jag var himla trött. Men i min telefon såg jag ett S.O.S så det blev tre timmar till med my favourite. Hon är ju fin och jag somnade med luren i örat några gånger framåt slutet där men det var himla mysigt.
När jag vaknade mådde jag himla illa och det var en pina att äta frukost. Nyss kom mor min in i rummet och började domdera, så nu städar vi lite halvhjärtat och jag känner mig sjuk. Dock hittade jag ett par byxor nu som jag inte sett på länge. De är ganska snygga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0