I've got bruises on my knees for you

Jag gör en undersökning där de frågar mig hur många mejeritillverkare jag känner till. "Kor".

Inte blev det hel-lag i lördags heller! Så vi förlorade hårt men det var himla roligt måste jag säga! Det är ju oftast roligt alltså. När jag kom hem hann jag inte göra mycket innan Mirre och Hanna entrade mitt hus med glada leenden! Dock entrade de inte mitt hus med de drinkgrejer de skulle ha med, de suger, haha! Tur att jag tänker på allt då! En sjukt härlig kväll spenderades mestadels i min bastu där vi drack fina drinkar och hinkvis med vatten men blev lika berusade trots det! Ut i snön i bara trosor och rulla runt är grejen! Efter några glada timmar i bastun gjorde vi iordning oss lite snabbt och tog en fin, vinglig vinterpromenad till stan. Dock fastnade vi i kollektivet med Emelie och Sara och Mirre och Hanna drog och köpte mat utan mig vilket ledde till en ledsen Kristin som kände sig riktigt övergiven på alla hjärtans dag. Inte för att det är en ovanlig känsla den 14 februari direkt men ändå liksom! Men de kom tillbaka och jag åt en fjärdedels sub, MMMM. Jag och Sara kollade även lite på Bruce den Allsmäktige eftersom den hade gått på TV tidigare och oj vad bra den är alltså! Glada tjejer och en vattenpipa. Sen åkte jag hem, hohohihi!

Söndagsmorgonen var o-bakis vilket var väldigt bra eftersom att jag skulle spela LVC-match senare. Och det gjorde jag, eller mest satt jag ju på bänken givetvis. Men jag spelade halva sista set, jättenervös men oj vad roligt! Fick skjuts hem av Maria, åt lite rester, pratade lite med Lovisa, tog en SNABB dusch och klädde på mig. Cyklade som en dåre till sporthallen där jag träffade Rebecca! Herrmatch och jag hade musiken. För uppenbarligen är jag uppskriven som ensam musikansvarig, ojoj säger jag bara. Men när den matchen hade vunnits av hemmalaget cyklade jag hem i kylan för att vänta in Saga! Hon var glad och vi köpte pizza och kollade på Ringaren i Notre Dame. Så det var finfint och vi sov länge! Jag sover alltid så sjukt länge med Saga, längre än normalt!
Idag vaknade vi och åt en frukost under MIG-spelande, sen gav hon sig iväg och jag tog cykeln till min barnvaktsfamilj! Oerhört härliga barn må jag säga och modern till dessa var också väldigt mysig! Vi fikade och sedan sprang barnen ifråga iväg med mig och skulle visa att de kunde läsa och jag lekte krig med treåringen. Sen blev min pistol ledsen och fick sova. Jag känner att detta är mer givande för mig än för barnen! Haha!
Nu sitter jag och tar emot filmer från Rebecca från helgens match och väntar på att klockan ska slå "tid att åka till träningen". Dock får inte detta hända alltför snart eftersom att jag ska hinna äta lite gröt först, men ändå!
(ja, jag känner att min blogg är oerhört tråkig, men det är väl jag också antar jag)

Helgens låt; The Saint Valentines Day Massacre - My Awesome Mixtape


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0