6 days to Madness

Det går hundra myror väldigt långsamt på baksidan av mina lår. De klampar, trycker in sina små myrfötter så långt in de jävlarna orkar.

I'm always dumbing up the smart things
And smarting up the dumb things
And knottin' up my shoe strings
And messing up the good things
But did you see the stars last night?
Punctuation for a perfect poem


Jag hatar mig själv för att jag inte räknar min matte.
Och jag diskuterar spiritualitet med Rasmus, nu ska jag frälsa honom.

Jag tittade på det sista avsnittet av Six Feet Under idag. Åh, vad jag grät alltså, jag helt oerhört! Så jävla sorgligt och fint och en hel massa saker. Nu mår jag illa (igeeeen) och funderar på att gå och lägga mig. Jag vill inte vakna och jag vill verkligen inte räkna matte. Dessa saker under tvång, säger jag bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0