Now would be the time to see; your time here is limited

Herrejävlar i min lilla låda. Igår var en dålig dag och likaså är idag. Jag har ingen ork överhuvudtaget och ångest över att jag inte rör på mig! Så jag ska nog ta en promenad snart ändå, eller när det har blivit mörkt kanske snarare. Jag har iallafall blivit gitarrspelande! Jag hoppas att Elin vill måla med mig ikväll lite kanske. Måla är ju himla härligt. Så jag håller tummarna lite passivt. Idag hade vi fransmän på besök på franskan. Det var väl det enda positiva med dagen. Och inte ens det var särskilt positivt! Jag sov en himla massa när jag kom hem iallafall. Det är ju ganska skönt.
Nu orkar jag inte skriva mer skit här! Jag funderar på att läsa. Iallafall inte sitta här mer. Gud vad jag är deprimerande!

Dagens låt;
For your love - Marching Band

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0